Lite lustig fakta :P

Lovar du att vara ärlig? Yes I promise

Du heter: Julia Victoria Engman

Smeknamn:  Jullan, Julle, uli buli guacamole, ull bull, fjunis, nykteristen, flängman, kruzen,JB, finns många fler men orka..

Låt som när du är ledsen sörjer till?
: snow patrol-you could be happy

Beroende av: Avocado, smågodis, min bil, kläder, sommaren, underbara människor och mycket mer!

Vad tror folk om dig?:
konstig och söt

Stämmer det?:
Konstig ja absolut! Söt nej det tycker ja då inte!

Vad får du oftast komplimanger för?:
Min bil ;) haha

Vad säger du för att imponera på någon?: Du har du sett min bil ;P

Hur imponerar man på dig?: Det var en svår fråga..måste jag svara?

Brukar du skratta för dig själv?: haha hela tiden!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
"Tack! Hugs Filip & Fredrik"

Var bor du?:
Sundsvall, Haga

Trivs du där?:
Jadå det gör jag väl men just nu vill jag bort från Sverige!

Äger du några converse: Sälvklart och alla är vita :D

Sprit, cider, vin eller öl: Vin men öl funkar det med.

Brukar du bli för full:
Nej typ aldrig

Vad har du för mobil operatör:
Halebop.

Är du allergisk mot något:
pollen.

Har du haft sex idag:
Nej

Hur svarar du i mobilen:
"Hej det är Julia" "Yooo" "Whats up"

Vem ringde du senast?:
147 röstbrevlådan

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
"Kommer du hem snart vi måste packa!"

Antal timmar sömn inatt:
 ca.8

Sov du ensam:
Jaa.

Brukar du komma i tid:
Jag har faktiskt blivit bättre :D

När mår du bra:
När det är sommar och solen skiner :D

När blev du fotad senast:
ehh jadu..

Hur känner du dig nu:
Excited!!

Vanligaste färg på dina kläder:
Grönt, gult, lila, rosa, blått, orange..jag gillar färger :D


Vad tycker du om fötter:
Jaa dom är bra när man går o så...

Vad saknar du:
En läkarutbildning!

Hade du en bra kväll igår:
jaa

Favorit dryck på morgonen:
Juice så klart!

Rakar du benen:
Yes dom blir så lena o fina :)

När brukar du oftast gå och lägga dig? Vid 23 nån gång.

Är du blyg?: Ja eller det beror helt på situationen, ibland kan jag vara så oblyg som det bara går :P

Sysslar du med någon idrott:
ne jag gick i karate förut men nu kör jag bara styrka på ego. Men jag ska börja springa :P

Vill du hellre ha mail än brev: Det är ju gulligare men brev men ja..vem skickar brev nu förtiden?

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja absolut!!!!!!!

Har du spytt offentligt:
ja i en gränd på gottland när jag blev matförgiftad...

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
köpa jeans och typ..jag trivs bra som tjej..

Är du nöjd med ditt liv:
JAAAAAAAA!.

Är du bortskämd:
Ja verkligen om man tänker på barnen i Afrika och jag kan inte leva utan en toalett!

Vad gör du i morgon:
Ligger i en solstol och steker!!

Vad är det värsta du vet?:
Pölsa och lutfisk! BLÄÄÄ

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?:
ojj ja jag vet inte kanske 300kr till bensin o mat o lite så:P

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?:
Obama

Vad längtar du till?:
GREKLAND!!!

Har du bra vänner och äkta vänskap?:
Ja verkligen!!

Vad använder du för shampoo?:
Redken

Vad är det finaste du fått?:
Diamantörhängen av mamma och pappa!

En speciell dag du minns:
Ja min födelsedag :D Tack mina snuttar som gjorde den toppen!

Tycker du om någon just nu:
Jaaa

Du samlar på:
Smycken och stenar

Gröna eller röda äppeln:
Rödgröna :S

Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Jenny of corse!

Gillar du golf:
Nej.

Vilken tid gick du upp idag:
08.20

Har du sovit i din egna säng inatt:
yes

Har du strumpor på dig nu:
jaaa vita med rosa blommor..sommrigt :D

Är det okej att gråta:
Ja!!!!!

När grät du senast:
Det var nog när jag såg en film...jag är ganska känslig av mig.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Utbilda mig till Läkare!

Bär du glasögon eller linser: Solglasögon :P

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:
Jaa eller märket skiter jag i men det är viktigt att kläderna har bra kvalitet!

När går du upp ur sängen en helgmorgon:
Det beror på vad man gjort dagen innan..

Har du piercing:
Endast öron

Vill du gifta dig: Ja nån gång

Vill du ha barn: Jag vet inte..

Solar du ofta: Jag älskar att sola :D

Är du bra på att laga mat:
Ja jag älskar att laga mat!!!

Är du flygrädd:
Nej.

Hur vig är du:
Jag är ganska vig faktiskt.

Är du musikalisk?:
Ja det skulle man ju kunna säga.. jag älskar att sjunga i duschen..ne men jag håller faktiskt på att lära mig att spela gitarr.

Vad dricker du helst när du är törstig:
Vatten..fast cola kan vara riktigt gott :P

Vilken är din favoritglass:
jag gillar isglass så piggelin :P

Tror du på ett liv efter döden:
ja det gör jag.

Tycker du om sushi:
Jaa absolut!

Vad äter du helst när du ser på film:
Ostbågar :P


Bor dina föräldrar tillsammans:
Nopp

Har du tandläkarskräck:
JAA! Jag hatar o gå till tandläkaren!

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska..gillar att vara uppe när alla ligger o sover..

Vilken ögonfärg har du: Grön..men dom skiftar en del och kan bli lite gula

Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja det har jag.

Biter du på naglarna:
Aldrig gjort kommer aldrig att göra..vad äckligt!

Röker du:
Samma som ovan.

Hur ofta tränar/motionerar du:
Det börjar bli bättre kanske tre ggr i veckan nu :P

Senaste låt du hörde:
coldplay med nått


Kommentarer
Postat av: Jenny

"har du sett min bil?" HAHAHA!! Den var bra! ;P Du får ha det så underbart i Gran Canaria din lilla skit ^_^

2009-04-23 @ 08:10:51
URL: http://penpen.blogg.se/
Postat av: Bes

HAHAHA gröna ögon, men kan bli lite gulaxD hahahaha

2009-04-25 @ 19:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0