Drakbåtsfestivalen ;P

Japp förra helgen var det drakbåtsfestivalen och vet ni vad...Jenny var med o paddla ;P haha Tuvär har jag inga bilder på Jenny in action men jag har några smått skojjiga bilder på när jag o jenny äter mjukglass och testar hennes snygga birstverken kepa och här kommer dom :P

        

Visst är vi snygga? haha

Drakbåten var faktiskt ganska kul och kolla på och enligt Jenny så var det kul och paddla också..Men, ja nu kommer det stora Men att dom höll på att bygga om grunden i ån gjorde att folk inte kunde sitta på ena sidan (där det brukar vara gräs och fina träd) Just nu är det bara en massa jord där och hur tänker sundsvallskommun, varför börjar dom så sent med det och dessutom är supersega med att göra klart det! Det har faktiskt stört både gatufesten och drakbåten!!

Men men nu ska jag sluta älta i det och dra iväg på stan och fixa lite.

Seeeeee Yaaa!

Kommentarer
Postat av: Jenny

HAHAHAHAAA!!! Fan va snygg vi var! Nu snor jag dessa bilder bara så att du vet ;P

2009-08-13 @ 09:17:15
URL: http://penpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0