Jobbet

Ja nu är det måndag och jag har jobbat hos pappa idag på klasshundfoder. Går riktigt bra faktiskt och trivs med mina jobbkompisar Pära (Min farbror och vakt på Irish), Pim (Min andra forbror som alltid är där med kameran när man minst av allt vill det), Pappa ( Ja vad ska jag säga han är min pappa), Farfar (Den bästa farfar som finns men som även tycker att jag jobbar för hårt för att jag är tjej) och sist men absolut inte minst Bagarn (Den snällaste jätten på jorden)

Idag så har jag blivit lurad att jag var tvungen att ha på mig arbetsmössa (mössan var jätteful). Jag gick runt med den FULA mössan i en timme innan jag märkte att det var ett skämt och de tyckte mina kära jobbarkompisar var jättekul och såklart fick dom en bild på mig i denna mössa...och sedan spillde jag varmt te över mig och mina arbetsbyxor, det gjorde jätteont och såg ut som jag hade kissat på mig och förstås vem var inte där med en kamera och tog kort...?...Jo Pim!

Polska städanten som Pim så snyggt uttryckte det!

Här är en av bilderna på mig i den FULA mössan och den bjuder jag på ;D
Men nu tänkte jag sova Natti natti mina sköna ;)

Kommentarer
Postat av: Helene

Haha jag gillar mössan, verkligen din stil Julia ;D

2009-01-26 @ 23:42:09
URL: http://eneleh.blogg.se/
Postat av: Jenny

Väldigt stilfull ^_^

2009-01-27 @ 10:39:45
URL: http://penpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0