Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!

Sorry att jag inte skrivit på ett tag men jag har haft fullt upp med annat och har faktiskt inte haft nån lust att skriva.
Igår bokade jag och Jenny resan till grekland, det känns så skönt att vi äntligen har gjort det :D
 Men mitt konto tyckte inte direkt om det..5000kr kostade resan :S


En bild på mig från våran resa till magaluf förra året ;)  Haha vilka minnen..btw tycker jag att denna bild är störtskön!
Den får verkligen med magaluf som vi såg det..den kända tak-balkongen ;), mangovodkan som fortfarande finns kvar för att den var så grymt äcklig, men det ända som saknades för att bilden skulle vara perfekt var massor med engelsmän ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Precis! Klockren personifiering;P GRATTIS FÖR ATT DU SKRIVER FÖR EN GÅNG SKULL!!

2009-06-11 @ 12:27:29
URL: http://penpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0