Spindlar!!!!! AHHHHHH!

Okej nu sitter jag här ensam hemma en lördagskväll...låter inte det tråkigt?! Jag som var jättesugen på att gå ut på krogen, jag skulle ha följt med kajas o tältat..ohhh det är så typiskt, jag väljer alltid fel!

Jaja men nu när jag sitter här i min dysterhet så upptäcker jag en JÄVLIGT STOR SPINDEL på min vägg!!!
Jag hatar spindlar och så typiskt att det bara är jag o syrran som är hemma (ingen av oss gillar spindlar och allra minst jag!)

Men självklart beter jag mig normalt...hoppar upp och ner o skriker ( jag tror på nått sätt att det ska bli bättre då, det kanske kommer någon snygg kille som hört mitt skrik och hjälper mig att ta ut  den stora monster spindeln)
Alla fall hör Bea mitt skrik och kommer kutande ner för trappan och tror att jag håller på att dö eller nått men när hon öpptäcker spindeln så suckar hon djupt..

Bea -Men Julia det är ju bara en spindel...

Jag -Bara en spindel??? VAAA Den är ju gigantisk! ( Man kunde se huggtänderna)

Bea lyckades sedan ta bort spindeln med hjälp av ett glas, vykort och en toffel ( toffeln var till för att skrämma bort spindeln när den ville in i mitt rum igen och äta upp mig)

Så jag säger Tack Bea min hjälte som tog ut den stora monster spindeln ur mitt rum ( fast du oxå var rädd)



Detta är inte spindeln jag hade i mitt rum men den är lika äklig endå!

Kommentarer
Postat av: Bea

Julia, det var du som var livrädd, det var nära en hjärtattack xD

Jag var lugn :P

2009-06-28 @ 01:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0