Förra helgen




Var jag ute på fredagen med tjejorna på bilden och jenny som tar kortet :P
Vi vandra runt lite på stan men hamnade sedan på Irish "som vanligt" och sedan drog vi iväg till stadshuset där vi hade hyfsat kul förutom att det var nått band "parken" som spelade och var sämst! Men efter att vi dansat så klackarna glödde, drog vi till hamnen där vi vandrade runt och väntade på att Matildas mamma skulle komma. Tack Matildas mamma för skjutsen! :D




På lördagen blev det grillning hemma hos mig med Emelie & jenny och det var väldigt mysigt.
Sedan tittade Jesper och Erik förbi med en kompis, som jag inte kom ihåg namnet på.
Det var faktiskt riktigt trevligt, vi hade djupa diskussioner om allt ifrån sekter till roliga tv-program :P
vid 12 drog vi ner till Irish "förvånande va?" och där var vi kanske nån timme sedan var jenny så trött och jag började faktiskt också känna av det så vi drog.

Så har min helg varit :D Btw bilderna är tagna från Jennys blogg ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Snygga bilder;P Kolla här vad jag hittade---> http://lusciouslucy.blogg.se/2009/may/pa-bestallningslistan.html

2009-05-14 @ 12:16:53
URL: http://penpen.blogg.se/
Postat av: Bes

Min snygga storasyster;D

2009-05-14 @ 13:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0