Tandläkaren

Heej bloggen! Nu har jag just kommit hem från tandläkaren :S Har legat där en timme och pinat medans dom drog ut en visdomstand. Det gjorde inte jätteont men det var väldigt obehagligt och jag som är rädd för att bara gå på en vanlig undersökning!

Men men nu är det gjort och jag hoppas att jag inte behöver dra ut nån mer tand på länge!


Så här brukar jag känna mig när jag är hos tandläkaren! Snacka om underläge! oh så säger dom "säg till om det gör ont" men hallå jag kan inte prata med alla grejjor i munnen?!

Dom fågade även om jag ville ha tanden..o jag svara de såklar "om jag vill ha tanden?, Nej tack" Trodde dom att jag ville ha den hängandes runt halsen som en hajtand?

Ne men som tur är har jag en väldigt snäll tandläkare annars hade jag aldrig klarat det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0