New York!!!!!!!!!

Heeeeej! Sorry att jag inte har skrivit nått sedan jag kommit hit men min dator funkade inte på skolan :S Jag har varit i New York i fyra dagar på en skola och fått träffa andra Au pairer och haft lektioner om hur man ska hantera barn i olika åldrar :D Wiiiie vad kul jag har haft med alla Au Pairer..har fått massor av vänner. Mina Rumskompisar var en tjej från Kina, Xiaowen och en tjej från Tyskland, Bianca, dom var jättesnälla och vi hade riktigt kul tillsammans :D
Skolan var väldigt fin utifrån men inifrån var den jätteäcklig!! Maten där var inte speciellt god heller men vi skrattade mest åt det :P Igår ramlade det ner en tvättbjörn från taket där jag satt och åt..riktigt läskigt hahah
Igår var vi på en liten turist tur i New York!!!! Det var helt otroligt häftigt! Synd bara att det regnade så mycket..men jag kommer säkerligen åka dit igen under mitt år så det är inga problem :P
Har alla fall hittat tre tjejer som ska bo i Annapolis och dom är så underbara :D Lite roligt blandning för en tjej är från Sverige, en från Tyskland och sist men inte minst en tjej från Österike :D
Har kommit till min familj nu och dom är toppen :D Jag bor jättefint och barnen är så roliga :D riktiga virvelvindar..alla fall den minsta ;P haha Mamman och pappan är så trevliga och jag fick en korg med massa smått och gott i när jag kom hit + en stor bukett blommor :D Jag älskar blommor!!!
Jag bor så fiiiiiiiint :D
Bilder kommer strax..har bara lite problem med att lägga in dom ..
Saknar er alla såååå mycket! Massor av kramar från USA :D
btw så har jag bara 25kr kvar på mobilen så det är därför jag inte svarar när någon ringer eller skickar sms!

Kommentarer
Postat av: bea

låter toppen ullie bullie guacamollie ;D Kommer snart och hälsar på:P

HAHAHA en tvättbjörnxD

LOVE YOU VERY MUCH <3

2009-10-17 @ 08:55:44
URL: http://fjuniiis.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Åh vad underbart att det går så bra!!! Saknar dig Julia, very very mucho!

2009-10-17 @ 09:53:28
URL: http://barkholtz.blogg.se/
Postat av: Emelie

Va härligt att höra att de går bra!!! :) Saknar dig :)

2009-10-17 @ 10:03:45
URL: http://emeliegerzina,blogg.se
Postat av: Jenny

SHE`S ALIVE!!! Äntligen ett livstecken. Fan vad skönt att allt har gått bra för dig. Saknar dig som fan! Allt är som vanligt här hemma...tråkigt och trist.. Vi måste skypa någonting!!

2009-10-17 @ 15:59:12
URL: http://penpen.blogg.se/
Postat av: Madelene

Hallåå :) är du i Annapolis nu? :D hur ser ditt schema ut? Om du vill kan vi ta en shoppingtur nästa vecka ;)

2009-10-18 @ 05:38:51
URL: http://madelenes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0