12 days left...

Jag börjar bli så nervös! Den 24 september fick jag reda på att familjen hade valt mig och att jag skulle åka till USA den 12e Oktober! Så klart blev jag jätteglad men också lite ledsen över att lämna min familj och mina vänner.
Nu när jag äntligen börjat lugna ner mig lite så kommer jag på hur mycket jag måste fixa under denna korta period och det gör mig så galet nervös! här kommer en liten lista på vad jag MÅSTE göra!
  • Åka till Stockholm och gå på intervju för att få mitt visum.
  • Fixa mitt internationella körkort.
  • Gå på en hälsoundersökning.
  • Skicka in några sista papper och tester till Culture care.
  • Köpa lite små saker som jag måste ha med mig, som t.ex. alvedon, shampo, strumpor, lakris ja massa nödvändiga saker helt enkelt.
  • Köpa presenter till familjen.
  • Fundera över vilka kläder,skor, smycken, jackor och sånt jag vill ta med mig. (hur mycket som får plats i väskan)
  • Boka flygbiljetter till stockholm
  • Ha en Hejdå fest med mina kompisar (Funderar på Fredag den 9, funkar det för er?)
  • Ha en Hejdå middag med familjen.
  • Lägga in program på datorn. (Jenny help meeeee please)
  • Gråta, Skratta, Kramas!
  • Inviga Jennys lägenhet ;)
  • Tömma min garderob hos mamma (eftersom att hon kommer hinna flytta till sthlm innan jag kommer hem igen)
Sedan har jag säkert glömt massa andra saker men förhoppningsvis kommer jag på dom innan jag sitter på planet till USA!!!!!
Varje sekund räknas! My time is Precious!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Shit!! Jag börjar fan bli nervös nu!!

2009-10-01 @ 09:51:46
URL: http://penpen.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag börjar också bli nervös! kommer sakna dig sjukt mycket! synd att vi inte träffs nått mer innan du kommer hem :( men de kommer säkert gå jätte bra för dig :)<3

2009-10-01 @ 10:55:34
URL: http://emeliegerzina.blogg.se/
Postat av: Madelene

Hej! Såg på "pilly.blogg.se-listan" att du ska till Annapolis :) Jag kom hit för 3 veckor sen ungefär. Vad heter din LCC? Vet du på ett ungefär vart i Annapolis din familj bor? Hör av dig när du kommer hit om du vill ta en shoppingtur eller något liknande! Hoppas resan går bra!

2009-10-02 @ 04:43:42
URL: http://madelenes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0