En dag för mig själv

Igår snöade det..kul, jag som trodde våren var på väg att komma hit men nej! Som jag sagt förut så får människorna som bor här i Annpolis panik över två dm snö och då kan nästan ingen gå utanför dörren och ännu mindre köra bil. Dom bunkrar upp med mycket mat innan snön kommer och mjölken i affärerna tar slut (dom gillar varm choklad). Så jag var alltså "insnöad" igår och kunde inte göra nått förutom att ligga i min säng och kolla på film, så jag laddade ner en massa kärleksfilmer och hade ett kärleksmaraton. Såg bl.a. Fjorton suger, Because I said so, stolthet och fördom, The holiday och någon mer film som jag inte kommer ihåg vad den hette.
Så efter en sådan dag började jag tänka och jag vill också hitta någon! Men mitt problem är att jag är i USA, vill inte hitta någon här och sedan behöva åka hem och lämna honom.
Så det jag kom på att jag ska göra istället är att bara göra denna tid jag har här till min tid! Jag ska börja träna och äta nyttigt så jag kan få tillbaka min vältränade kropp för på så sätt så förbättrar jag mitt självförtroende enormt! Dricka mer vatten är också ett måste för jag är så dålig på det och jag vet att min kropp behöver det!
jaja så går mina tankegångar när jag är själv en hel dag!
Peace out man!

Kommentarer
Postat av: Irene Johansson

Hej lilla Jullan!

Har just varit hos min grannfru och läst din blogg,jätteroligt att du uppskattade mitt brev.

Det är verkligen jätteroligt att läsa om hur ditt liv är there over!!!!!Jag tycker du tänker alldeles rätt--- vänta med killarna tills du kommer hem, vi ska nog hitta nå`n snygging till dej i Varberg.

För tillfället längtar jag till sol o värme, Carolina skulle inte sitta fel nu, men jag tror inte Erik orkar den resan.Jag får väl se framemot sommar och bad här i Varberg.Då hoppas jag du är hemma och kan vara med.Då ska den stora kräftgrytan sättas på och vi ska suga på klorna och bita i stjärtarna. Det låter väl gott?????

Nu får du ha det bra för denna gången.

Många kramar från din egen mormor.

2010-03-01 @ 14:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0