I don't want the weekend to be over but now it's here again :)

Jag har haft en riktig toppen weekend! I fredags var jag ute med tjejerna i Annapolis och vi hade riktigt kul fast vi valde fel ställe och det var lite folk där vi var. Men som man brukar säga, man har det inte roligare än vad man själv gör det till och vi är riktiga party pinglor! På lördagen solade jag och tjejerna hela dagen sedan på kvällen drog jag till en kompis från boxningen som bor i Baltimore. Vi skulle gå ut tillsammans och hon skulle visa mig alla smultronställena :) Jag testade på mycket nytt den kvällen. Vi drack blåbär och hallon öl på ett ställe som var känt för de. Jag drack min första redbull vodka slush och det var gudomligt gott i värmen (men måste tilläggas att denna drink är mycket farlig för man känner inte alkoholen)
Började skriva detta inlägg förra söndagen men orkade inte posta den så nu fortsätter jag på den :) Igår åkte Joana till NYC för att träffa sin mami. Min host familj har åkt bort över helgen så nu lever jag och Tove loppan hemma hos mig! Vi ska ut ikväll och det kommer bli riktigt nice! Ja ja ska inte sitta här mer och babbla utan nu ska vi ut i solen och steka! Peace out man!
Pröva redbull vodka slush såå gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0