I'm the one who is tripping over nothing and fall flat down, face first in the ground

Yeah that's me...I do it all the time! Igår så slog jag mig själv på boxning. Min coach "Did you just hit your self?" Jag svarar " Yes but I'm not surprised, I do stuff like that all the time!" Min coach " haha awesome!!!"
För er som inte hört historien med cykeln så kan jag ju ta den med. Jag var på semester i Varberg för några år sedan. Jag min syrra och några kompisar tog en cykeltur. Jag spanar in en snygg kille medan jag cyklar och *krasch* Jag smäller in i en annan cykel. Jag flyger av cykeln och skrubbar upp mina händer tittat förvånat upp och upptäcker att en snygg kille sitter upp på cykeln jag just kört in i! Jag får panik hoppar upp på cykeln igen och blir tokröd i ansiktet. Killen kommer närmare och frågar hur det gick och jag säger panikartat "allt är bra, det är lugnt , ehh hej då och förlåt"Sådant händer mig hela tiden! Det är min vardag! Jag har bestämt att jag inte ska undanhålla den för er så jag ska börja skriva upp allt som händer mig här på bloggen ;) haha kommer bli mycket bra läsning för er som gillar sådana händelser ;)

Kommentarer
Postat av: J

Förstår du att du skulle kunna tjäna pengar med dina historier!!

2010-05-28 @ 15:49:03
Postat av: joana

oh julsi I fell in love with you and all my swedish girls love ya tuffi julsi and elin!!! 1000000000000kiss



p.s: yes you are the falling down on your face but me too ; )

2010-05-29 @ 00:29:37
Postat av: Daddycool

Det är skönt att höra att du håller stilen, men prova att knocka motståndaren nästa gång, puss pappa

2010-06-02 @ 07:59:20
Postat av: Daddycool

Det är skönt att höra att du håller stilen, men prova att knocka motståndaren nästa gång, puss pappa

2010-06-02 @ 08:01:29
Postat av: Mamma

Hm...Jag är inte förvånad, Älskling. Puss&Kram

2010-06-07 @ 11:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0