Jag har då världens bästa vänner!

Sorry att jag inte skrivit på länge men jag har haft fullt upp och inte känt nån lust för at blogga..
Men nu har allt lungnat ner sig och jag måste säga jag hade en riktigt TOPPEN FÖDELSEDAG!!! Och det är för att min syrra och mina underbara vänner Jenny, Kajsa, Helene och Emelie hade fixat en toppen dag för mig! I LOVE YOU ALL!!

Jag är så glad att jag har så fina vänner och en sån söt lillasyster !



Så här såg jag ut på min födelsedag..visst var jag snygg? :P haha


Kommentarer
Postat av: Jenny

Stunning darling! Absolutely stunning!

2009-04-19 @ 16:01:43
URL: http://penpen.blogg.se/
Postat av: Bes



Love you too:D

2009-04-20 @ 17:09:32
Postat av: Helene

Håller på och läser en guide på Aftonbladet, och tydligen är förbränningen bäst innan man har ätit frukost! Så det är bara ut och gå/powerwalka på mornarna framöver :D

2009-04-20 @ 19:29:55
URL: http://eneleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0