The city that never sleep!

Var i New York över helgen och hade det helt fantastiskt! Vi bodde på ett överlägset hostel mitt i Manhattan, nära metro, barer, shopping, ja det var nära till allt :D
Var på en utställning med riktiga lik (BODIES The Exhibition) Här är deras hemsida för er som är intresserade och vågar titta! www.bodiestheexhibition.com
Vi var förbi the big christmas tree och det tog cirka 1 timme att komma fram dit i all trängsel. Vi var och åkte skridskor i centralpark (En av de häftigaste sakerna jag gjort).
Att vara i New York i närheten av Jul är helt fantastiskt! Allt är så vackert med julpynt och alla lampor!
New York är sååååååå mycket häftigare än LA!! Hit ska jag flytta eller alla fall  i närheten (för det kostar att bo här vill jag lova)!
Har gjort en massa annat kul men som ni vet är jag inte så förtjust i att skriva så orkar inte skriva mycket mer än såhär.
Tänkte även lägga upp massa bilder för ni vet ju att en bild säger mer en tusen ord men nu är det så att min blogg inte fungerar så bra så fick bara in en bild och här kommer den!
Resten får ni kika in på min facebook ;)
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0