Thumbelina

Yooo bloggen!
Vet ni vad jag har gjort..jag har köpt filmen Thumbelina! Det var den första filmen jag såg på bio och min absoluta favorit och äntligen har jag den på DVD :D Men jag måste säga att den var svår att hitta för dom har slutat producerat filmen..men jag lyckades hitta en sida som beställde den från USA.



Jag förstår att ni måste tycka att jag är barnslig, och kanske är jag det också för jag älskar verkligen denna film, den är helt underbar.

Underbart :D

Kärlek, kärlek, kärlek..I love it! Smöriga kärlekshistorier så har ni mig! Fina sagor som slutar med " and they lived happily ever after" jag tycker det är fantastiskt! Det finns på riktigt, inte bara i sagor och drömmar..jag har bara inte hittat det än så därför nöjer jag mig med att lyssna på andras berättelser och sagor tills jag hittar mig min egna saga och min drömprins!

Kommentarer
Postat av: Helene

Jag har någon liknande tror jag, men min Tumbelina var mycket finare har jag för mig ;-O

2009-01-28 @ 22:54:56
URL: http://eneleh.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åhh... vad sött... Din lilla "ost" ;D

2009-01-28 @ 23:13:54
URL: http://penpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0