Hockey guys are lame!!

Okej jag säger bara nej nej nej! Hockey killar är inte min grej. Dom är så tråkiga! Jag har gått ut med en kille några gånger nu och han lever för att spela hockey, det är hans grej. Självklart tyckte jag att det var coolt att han har hittat något han är så passionerad över men seriöst det var ett hej kom och hjälp mig fall! Jag pallar inte killar som bara har ett intresse, jag menar hur kul är det!
-Vill du se en film? -Ja men har dom någon film om hockey?
- Vad är din favorit rätt? - Jag gillar choklad protein drinkar!
- Vad skulle du göra om du fick bestämma en hel dag, spelar ingen roll hur mycket det skulle kosta? - Ja det bästa som finns är ju match dagen. När man gör sig redo inför en riktigt stor match!
haha ja det är hockey killar enligt mig!


Kommentarer
Postat av: Jen

HAHAHAHAA!! Du är ju så kräsen människa!! :P

2010-09-02 @ 16:12:26
URL: http://penpen.blogg.se/
Postat av: Mamma

Helt rätt Tjejen:-).

Kram

2010-09-02 @ 19:21:38
Postat av: Matilda

Haha! Och så lyssnar de på Bruce Springsteen och Lars Winnerbäck (i alla fall om de är från Sverige) =)

2010-09-21 @ 22:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0