Hjärtan

Det är alla hjärtans dag idag och ärligt talat så bryr jag mig inte sådär jättemycket, men det känns som jag är den ända här i USA som tänker så. Dom är helt galna här med rosor, ballonger, kort, choklad, hjärtan, det finns överallt!
Jag firade min alla hjärtans dag med Joana & Tove och vi hade riktigt mysigt åt middag ute på ett ställe som heter noodels sedan gick vi till cheesecake factory och åt cheesecakes haha så uppenbart ;)
Fick även ett jättefint brev av min mormor idag. Jag blev riktigt glad, för det är inte så ofta man får ett handskrivet brev :) Så tack min underbara och coola mormor för det fina brevet! Det betyder mycket för mig att du och Erik tänker på mig när jag är här borta på andra sidan jorden :) Jag saknar er och Varberg!
Ser ni det lilla hjärtat på min tröja..hihi gulligt va :P

Kommentarer
Postat av: bea

Min gull bull :)

2010-02-15 @ 14:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0