Tiger woods granne

Sorry för dålig uppdatering, men jag har inte haft någon lust att blogga.
Men här är alla fall några bilder från Florida och där jag bodde, visst är det ett underbart ställe?
Bodde även granne med Tiger Woods, vet dock inte om han var där eftersom att jag inte såg honom och för att i varje tidning stod det olika "Tider Woods are on Jupiter Island" "Tiger Woods are in sexrehab" "Tiger Woods are now in Africa" "Tiger Woods are gone!"
haha en rolig sak hände mig i Florida, blev förfrågad ett flertal ggr om jag var släkt eller vän med Tiger Woods fru...lixom va??? Tydligen hade hon jobbat som Au Pair där när hon var i min ålder..haha

Kommentarer
Postat av: Bea

HAHAHAHAA xD Du är mycket snyggare:D:D:D

2010-01-14 @ 14:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0