Rollingstone

Fick denna tidning hem i posten..jag har inte beställt den och har ingen aning hur jag lyckats få hem den i brevlådan. Rene kom och frågade mig om jag börjat prenumerera på tidningen Rolingstone och jag lixom nä skulle inte det vara lite konstigt om jag just nu bestämt mig för att prenumerera på en tidning och jag ska hem om 3månader :S Jag aldrig läst denna tidning heller så mycket konstigt! Förhoppningsvis kommer jag inte få någon betalnings avgift för då blir jag galen! När jag gick förbi tidningen igår där den låg på köksbordet tänkte jag är det där en porrtidning? varför skulle någon lämna den där? haha

Kommentarer
Postat av: bea

JULIA DU MÅSTE BLOGGA MERA!!! DU TAPPAR DINA LÄSARE!!! Blogga minst en gång varje dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-07-19 @ 09:40:34
Postat av: Juls

hahaha för jag har ju så många som läser mi blogg ;P haha

2010-07-19 @ 22:26:10
URL: http://fjuniiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0