Nu är jag hemma!

Jag kom hem från Grekland den 22 juli, men direkt när jag kom hem var det bara till att packa om väskan och åka med till göteborg. I göteborg stannade vi två dagar sedan åkte vi till stockholm och stannade även där i två dagar.

Sedan när jag kom hem till sundsvall igen så mådde jag inte bra, hög feber och fruktansvärd hosta. Mamma min blev väldigt orolig eftersom jag har varit sjuk flera ggr nu så hon drog med mig till akuten..Och tur var väl de för tydligen hade jag ett blåsljud över hjärtat så jag blev inlagd på sjukhuset där jag fick genomgå en rad obehagliga och plågsamma tester. Jag låg på sjukhuset i tre dagar och jag tror inte det finns nått test dom inte gjorde på mig...kände mig som en liten labbråtta.

Men nu gott folk är jag äntligen hemma och jag mår bra!! :D Så nu kommer min blogg att få liv igen ;)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Skönt att du mår bra igen Julia!! :D

2009-08-05 @ 00:59:27
Postat av: Jenny

Oh, ett blogginlägg!!! Det var fanimig på tiden ;P

2009-08-05 @ 08:06:35
URL: http://penpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0