Regn regn och mera regn!!

När kommer det sluta regna?!  Jag tycker det har regnat i flera veckor nu!  Allt är blött, kallt o rått, det känns verkligen att hösten börja krypa fram. Men misstro mig inte jag är inte bara emot hösten och regnet. Det finns många mysiga saker med, man kan krypa upp med en filt i soffan och om man har tur kanske med en kopp te eller varma chocklad :) Bara sitta i soffan och titta ut genom fönstret och lyssna på vattnet som smattrar mot fönster kanten. 

Kom och tänka på en av mina favorit filmer The Notebook, när dom kysser varandra i regnet..helt underbart och här kommer ett litet klipp på just det!





Det är sådan kärlek jag vill ha! Åååh jag dör här!

Kommentarer
Postat av: Bengis

En av de absolut bästa filmerna som gjorts! Måste se om den igen, alldeles för länge sen nu.. :-)

2009-08-23 @ 11:56:10
URL: http://malocc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0