En till familj!

Hej gott folk,
just nu sitter jag i en underbar lägenhet hos min värd mamma Lesley's föräldrar. Allt är helt fantastiskt!
Hennes familj är så otroligt snälla och godhjärtade människor och jag är överlycklig att få var här hos dem!
Lesley's familj består av hennes mamma, pappa och tre bröder.
Helgen här har varit toppen, det har varit god mat, trevligt sällskap och fina presenter!
Igår satt jag och tittade på fotboll och drack öl med grabbarna och idag har jag varit med tjejerna och gjort ärenden och lagat mat (gjorde svenska köttbullar och dom blev omtyckta);P
Fick även julklappar av hennes bröder!! Lixom va?? är inte det så snällt dom hade inte behövt göra det!!
Jag fick en jättefin träask som jag kan ha smycket i, en cashmere halsduk och ett Power balance armband.
För er som inte vet vad ett power balance armband är så kan ni kika in på denna hemsida: https://www.powerbalance.net Det funkar faktiskt!!!
Sedan blev jag inbjuden att komma en helg i Januari och bo i Joe Joe's lägenhet i New York medan han är borta, hur snällt är inte det???
Ja som ni ser så trivs jag som en fisk i vatten!!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Åh du verkar ha det så sjukt bra finaste Julia! :) Jag blir helt varm när jag läser. Saknar dig!

2009-12-28 @ 21:29:36
URL: http://barkholtz.blogg.se/
Postat av: J

2009-12-29 @ 15:22:00
Postat av: Jenny

Julia, har du amputerat bort armarna!? De finns ju inte med på bilden!!

2009-12-29 @ 15:26:50
URL: http://penpen.blogg.se/
Postat av: Mamma

Så glad jag är att du trivs Hjärtat!

2009-12-30 @ 21:54:09
Postat av: ingela och mamma

Hej tjejen! Vi har just synat dig på bloggen. vi tycker att du ser mycket mer amerikansk ut nuförtiden- Mamma ville ha feedback på att det var så och jag håller med. Du kommer väl hem är mammas fundering. Vi önskar dig ett otroligt gott nytt år för det är nyrårsafton och vi tänker på dig därborta....... kram Ingela och "mamsen"

2009-12-31 @ 22:46:40
Postat av: Ingela och Kathine "mamma"

Hej Julia

vi firar nytt år och tänker och pratar om dig långt där borta........

Har tittat på din blogg. Lilla gumman! tänk vilket äventyr och vilken resadu är ute på! Ta väl vara på dig och njut.Du kommer väl hem???



Hälsningar mamma och Ingela

2010-01-01 @ 00:39:58
Postat av: Isabel Diaz Sjöholm

Hej

Jag heter Isabel och kom in på din blogg när jag googlade på Power Balance armband. Jag läser journalistik på Kaggeholms folkhögskola i Stockholm och ska skriva en artikel om just dessa armband och är på jakt efter någon som äger ett. Tänkte höra om jag kunde få göra en kortare intervju med dig om armbandet.



Tack på förhand

Mvh: Isabel Diaz Sjöholm

2010-04-18 @ 13:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0