Godnatt eller ska jag kanske säga Godmorgon

Har just kommit hem från Joana och tänkte nu gå och och lägga mig. Men precis när jag tänkte släcka lampan kom jag på nått lustigt, nu när jag går och lägger mig  01.22 på natten så är kl där hemma i Sverige 07.22 så ni kan ju inprincip just nu ha vakna (fast jag tvivlar på det för jag vet att ni är bra på att sova och det är en lördag så..) Men kanske Bea kan vara vaken hon brukar vara morgon pigg ;P Jajaja ska inte sitta här för mg själv och babbla..börjar bli trött och detta inlägg börjar bli lite flummigt ;P Tyckte bara att det var lite kul!
Ha en underbar Lördagsmorgon!

Kommentarer
Postat av: bea

JAAAA det var klart jag var vaken:D Alltid:D Jag skulle jobba också:P

2009-12-05 @ 23:05:24
Postat av: Julia

Jobba på en lördag? har du fått ett nytt jobb?

2009-12-05 @ 23:52:42
URL: http://fjuniiis.blogg.se/
Postat av: Bea

Jaa vi pälsar ju nu:P HAHAHAHA nää inget annat jobb:P I LOVE YOU LOVE YOU LOVE YOU LOVE YOU

2009-12-07 @ 14:36:45
Postat av: Moster Cissie

2009-12-08 @ 23:23:51
Postat av: Moster Cissie

Hej sötnos!

Du verkar ha roligt där borta over sea! Du får sköta om dig. Din mor pratade om skype och jag har inte laddat ner den, hur funkar den?? Kan du mejla mig om det? Många kramar från oss

2009-12-08 @ 23:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0