Öluffa i Grekland

Öluffa i Grekland, Det är vad jag och mina tjejer ska göra till sommaren..eller allafall jag och Jenny men förhoppningsvis så hänger Kajsa, Emelie och Helene med också :D

Har hittat en riktigt bra sida som man kan kolla in om man ska öluffa i Grekland eller ja man behöver inte öluffa för att kolla in den..man kan bara kika in och titta på alla fina bilder som finns på hemsidan :) Hemsidan finns på bilden under!



Denna strand ligger på en liten ö som heter Ikaria och är en av de östegeiska öarna som vi säkerligen kommer att besöka :D Om det blir som vi har tänkt..eller ja som jag har tänkt ;P så åker vi den 6 juli och kommer hem den 20 juli! Låter det inte helt fantastiskt att bara boka flygresa och komma på resten eftersom..se vart båtarna tar en? Jag älskar den ideén! Fast jag måste säga att det känns lite konstigt att man inta har allt planerat..tänk om hotellen är fullbokade och vi blir tvungna att sova utomhus? Man får helt enkelt vara snabb ur båten..försten till kvarn ;)

jaja nu tänkte jag natta..hoppas att någon mer blev sugen på att öluffa i grekland med oss :D

Kommentarer
Postat av: Jenny

WOW! en uppdatering! Impressed I am:)

2009-02-08 @ 22:52:50
URL: http://penpen.blogg.se/
Postat av: Emelie

jag hoppas verkligen att ja får ledigt då...:S

2009-02-09 @ 16:16:50
URL: http://emeliegerzina.blogg.se/
Postat av: Helene

Det jag är mest osäker på är om jag kommer att ha råd med resan... :/ Grekland är ju inte direkt billigt, så man lär väl behöva en del i fickpengar eftersom som det blir en del båtturer o allt annat.



Önskar jag visste exakt hur mycket jag behövde spara :P Skulle vara så mycket enklare då...

2009-02-10 @ 01:33:50
URL: http://eneleh.blogg.se/
Postat av: Julia

me too Emelie!! :D joo jag vet det är lite jobbigt att man inte vet hur mycket det kommer att kosta :/ Men jag hoppas du hänger med ändå för vi kommer ha jättekul och det blir ett minne för livet :D

2009-02-10 @ 10:56:17
URL: http://fjuniiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0