St. Patricks day!

Okej idag är det St. Patricks day och då måste man vara klädd i grönt, eller ja du behöver ju inte men om du inte är det har alla rätt att nypa dig! Alla ni som känner mig väl vet att jag inte hade några svårigheter med att hitta något grönt i min garderob ;P Hehe I Love green :D Vill även förklara mig när det gäller alla ego-bilder som kommer upp: Jag har en appel-dator med photo booth, Jag har mycket tid för mig själv och ja det är mina anledningar. Tycker faktiskt att det är två ganska så bra anledningar ooh ja det är riktigt kul också ;Phaha
Ja detta gick jag förbi när jag var där..lixom okej hur fick dom en soffa mitt ute i vägen och varför satte dom eld på den? Ja dom är bra konstiga dom där Amerikanerna! Nu tänkte jag nana see yaa!!

Kommentarer
Postat av: joana

haha julsiiii looks like a photosession were you bored???

no I like it greene beaniii kiss

2010-03-18 @ 15:54:33
Postat av: Anonym

Kul, att kika på dina foton:-) och fin är du i grönt!

Puss Puss

2010-03-20 @ 14:23:06
Postat av: Daddycool

Hej Hjärtat ! Du ser bra ut i alla färger men extra bra i grönt, puss puss

2010-03-22 @ 12:50:41
Postat av: Häläään

Du & Jenny måste uppdatera hela tiden när hon kommer och hälsar på okej? :D Jag vill veta allt ni gör!

2010-03-22 @ 19:33:04
URL: http://eneleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0